OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Březen 4 22:57:39 CET 2022

Potřebuji na více počítačích nakopírovat záplatu do programu instalovaného ve Program Files (x86).
Takže jsem si naivně udělal dávkový soubor, který ovšem musím spouštět jako Administrátor.
Potud vše v pořádku, ale když tu dávku spustím jako admin, tak se mi přepne automaticky do adresáře C:\Windows\system32.
Jak se přepnu zpět do adresáře, ze kterého spouštím tu dávku a kde jsou ty soubory ke kopírování.
Problém je, že ty počítače obíhám s flashkou, která se ale v různých počítačích připojí pod jiným písmenkem:-(
Takže tam nemůžu napsat natvrdo přepnutí na konkrétní disk.

Díky

Martin L