OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Březen 5 03:12:47 CET 2022

Dobrý večer,

potřeboval bych k servisním účelům co nejjednodušší e-mail klient pro
Android. Stačí jen příjem zpráv přes POP3 z jednoho účtu, ale potřebuji
možnost odlišit notifikaci podle odesílatele nebo adresáta (potřeboval
bych alespoň dvě možnosti). Normálně na poštu používám AquaMail, šel by
asi nakonfigurovat s využitím prioritních notifikací, ale jednak je to
macek, který pouštím jen když potřebuju zkontrolovat poštu, a druhak
kontroluje POP3 server v intervalu 5 minut, zatímco já bych potřeboval
kontrolu co 1 minutu - potřebuji nějakým způsobem doručit alarmy a
eventy z domácí automatizace na mobilní telefon. Uvažoval jsem o použití
SMS, ale zde je problém právě s notifikací - nenašel jsem SMS klienta,
který by uměl notifikovat podle obsahu zprávy. Pokud by to šlo, jsem za
vodou - můžu si posílat SMS buď emailem přes O2 nebo v nejhorším případě
opráším ES-75, co jsem používal před lety.

Díky za případné tipy

jf