Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Březen 5 07:04:22 CET 2022

Zdravím,

a nešel by úkrok stranou?

Nepoužívat pro notifikaci mail, ale nějakou messengerovou službu?

Já mám notifikace řešené přes Telegram, zdroj je Grafana. Jednak se to
dobře nastavovalo a funguje to výborně - zvlášť jestli potřebujete aby
to bylo časté (požadavek na 1 minutu). V telegramu si pak můžete udělat
různé kanály a jim přidělit různé notifikace. (já to mám všechno na jedné)

Petr