mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Březen 2 19:10:28 CET 2022

	Jen na okraj a navíc mimo zadani, kdysi mi v ZPA tusim Decin naucili
jeste jedno mozne provedeni sloupku. Nytovaci matky - takove ty co se nytuji
nýtovacími klestemi. Vyvrtat diru, vlozit nyt nasroubovany na nytovacce
(klestich), zanytovat a je hotovo.

	Pravda chce to investovat do klesti (resp v mem pripade do klesti a
na ALIku dokoupit mensi "celisti" u tech mych nebyly M3 a M4). Je to ale
videt, do panelu by se to muselo zapouštět, tam kde to ale není problem je
to spis plus ma to profi smrnc. A nelepi se to, zrovna ted jsem resil
problem jak prichytit sloupek pro horkovzduch nad predehrivaci podložku a to
opakovane rozebiratelne. Sroubek trcici do prostoru jsem nechtel a
protlacovat zavity do plechu neumim. Cele je to lakovane (coz je problem,
puvodne to mělo byt do 200 st. Celsia, topim tomu vic, zakladni zahoreni
cti. odsmrdeni delal nastesti kolega, kteremu jsem to pujcil...) a privarit
kus tlustsiho materialu do kterého by se daly vyrezat zavity se moc nedalo.
A prisroubovat trojdirovy plech se zavity pod kazdou diru tak to by bylo moc
práce. Takhle to bylo bum bum, vyvrtat tri diry pro prichyceni sloupku,
vytahnout kleste, nanytovat tri M3 matice a cinska hracka vypada uz zas o
trochu vic profi.

	Radek (benedikt2hw.cz)