mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Pikulik picom na volny.cz
Úterý Březen 1 23:18:02 CET 2022

Lepidla na závity musí jít povolit jinak by to nikdo nerozebral.
Pokud to nemá jít povolit tak použít lepidlo na válcové spoje
např.Loctite 638. Pak to nikdo bez ohřátí nepovolí