mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 1 21:54:33 CET 2022

A co to domyslet trochu jinak konstrukčně?
Tj. zajistit, že se nemůže protočit ten sloupek. Buď nelepením, nebo
nějak jinak (nalepit podložku s vnitřním 6-hranem a podobně).

PL