OT: jak zaplatit aplikaci do mobilu/anfroid na google play ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 2 19:00:26 CET 2022

z mojeho dotazu musi bejt jasny, ze "vytvorit virtualni kartu" je zase
jeste o level vejs nez davam :-)
ja tam tu kartu na paypal uctu nakonec stejne asi prilepim. takhle mam
firemni paypal, kde uz jina karta je, ale tuhle drobnost jsem chtel
soukrome.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65