OT: jak zaplatit aplikaci do mobilu/anfroid na google play ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 2 19:09:06 CET 2022

A není to zase nějaké "protiteroristické opatření"?
Pokud je to PayPal nabíjený jen platbou, tak ten se asi dá zřídit anonymně.
Kdežto karta zřejmě musí být vázána k nějakému fyzickému dohledatelnému
člověku.
Možnost čehokoli anonymního je dnes považována větší nebezpečí než
ebola, AIDS a horečka omladnic dohromady.

PL