OT: jak zaplatit aplikaci do mobilu/anfroid na google play ?

René Damek rene.damek na gmail.com
Středa Březen 2 18:57:00 CET 2022

Co si do google play vytvořit virtuální kartu?
RD
________________________________
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> on behalf of ajtservis <info na ajtservis.cz>
Sent: Wednesday, March 2, 2022 6:53:19 PM
To: hw konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: jak zaplatit aplikaci do mobilu/anfroid na google play ?

hezky den.
rozhodnul jsem se koupit si aplikaci, nejakou LUPU, ale aby byla offline
  /  bez reklam atd. kouknul jsem na platebni metody na google play.
kartu tam ale pridat nechci.
mam starsi funkcni ucet PAYPAL, co neni propojeny s kartou, jen jsem ho
nejak dobijel prevodem a 100 let nepouzil. tak jsem dal propojit s
PAYPAL uctem, ale to po me chce, at tam tu kartu na paypal uctu propojim
jinak me to nepusti dal. pritom penize na ucte jsou. je nejaka cesta jak
z toho ven ? zkusil jsem dat rovnou koupit, ale nejdriv to po me chce
instalovat tu aplikaci a pak prijde co ? pujde to zaplatit jednorazove
kartou ?
diky za info, jsem z toho zase zmatenej :-) a pritom celejch 50kc.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65