Stacionarni fotak

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 19:36:45 CEST 2022

Je to jak jsem psal - v tom hledáčku vidíte
 reálný obraz.  Cituji sám sebe" Naprosto reálně jak světelně tak
kompozičně atd.  "
To že nevidíte v hledáčku nic a na displeji ano je věc  sw a matematiky. V
žádném případě pak neplatí že  nafotím realitu.
Kdyby to tak bylo, tak tam bude černo - v tom případě co jste uvedl je to
brutální postprocesing a různé spec funkce.
  Ale psal jsem že na IR se náhled hodí, stejně to je i s dlouhou expozicí,
kde náhled je "integrovaný"
Jinak základní info vidíte i v hledáčku - je tam čas,clona ostřicí body,
iso, bat, počet snímků atd...
Obrovská výhoda zrcadlovky je, že to jen malinko cucne při expozici, jinak
to nic nežere. Obrovská výdrž baterie.

Vždycky s úsměvem pozoruji všechny, co drží foťák před sebou a koukají na
displej když fotí  rallye, nějaký sport, momentky na svatbě - to je zábava.
Asi jste nikdy nic takového nedělal...

Jinak beezrcadlovku mám taky... je to malé skladné. je tam skvělá funkce,
že to umí zaznamenat ještě několik snímků před stiskem spouště.
Ale co je pro mne fatální problém - stále špinavý čip při výměně objektivu.
Používám někdy staré M42 objektivy s redukcí.
A tahle věc mě donutila tam nechat jeden objektiv napořád. A pro různé
objektivy používat zrcadlovku...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>