Stacionarni fotak

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 15:36:31 CEST 2022

Tak s tím bych nesouhlasil. Když fotím na 50 sekund a 6400 ISO, tak v
optickém hledáčku vidím tmu, naopak na displeji se při dobrém softwaru
zobrazuje integrální expozice cca odpovídající tomu co fotím.

A i při normálních podmínkách je na displeji co bude na fotce, nebo to k
ní má podstatně blíž, než průhled objektivem. Případně jsou na displeji
pomocné informace, třeba zvýrazněno, kde je obraz ostrý.

Zrcadlo je prostě přežitek z filmu.

PH