Re: OT Hučení počítače

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červen 28 09:09:37 CEST 2022

Možná blbá otázka - co nějakej vychytralej antivirus?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Nesvacil Jiri <nesvacil na posys.eu>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 28. 6. 2022 8:36:35
Předmět: Re: OT Hučení počítače

    Podívejte se na záložku Podrobnosti v Správci úloh a setřiďte
      poklikem na sloupec. Vyhoďte ty procesy, které nejsou ok, nejprve
      najděte na netu ať nevyhodíte něco co nemáte.

    Musíte se dostat někde kolem 1GHz CPU, to máte na první záložce
      Správce úloh. Procentní zatížení je spíš poměr k aktuální
      frekvenci. Nezabere to ihned, než se to ochladí třeba 20sek.

    Třeba já včera vyhodil telrunner nebo jak se to jmenuje ..
      sledovač od MS a podobné sw. Můžete je se snažit i zakázkat tyto
      sw, problém je, že s každým update si to udělají jinak, je takový
      boj.

    Jirka

    Dne 27.06.2022 v 20:44 Pavel Hudeček