Re: OT Hučení počítače

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 28 08:36:14 CEST 2022

Podívejte se na záložku Podrobnosti v Správci úloh a setřiďte poklikem
na sloupec. Vyhoďte ty procesy, které nejsou ok, nejprve najděte na netu
ať nevyhodíte něco co nemáte.

Musíte se dostat někde kolem 1GHz CPU, to máte na první záložce Správce
úloh. Procentní zatížení je spíš poměr k aktuální frekvenci. Nezabere to
ihned, než se to ochladí třeba 20sek.

Třeba já včera vyhodil telrunner nebo jak se to jmenuje .. sledovač od
MS a podobné sw. Můžete je se snažit i zakázkat tyto sw, problém je, že
s každým update si to udělají jinak, je takový boj.

Jirka