Re: OT Hučení počítače

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 28 13:08:00 CEST 2022

Taky mám 2, teda teď vlastně 3, prozměnu věchny AMD.
U toho nejstaršího se mi jedno dítě na táboře smálo, že jsem si koupil
poslední žravý AMD co se vyrábělo:-)
1. CPU A10 7300 4 jádra. Výdrž 1,5 hodiny mírné zátěže, nebo 0,8 při hraní.
2. V prácí mám řádově rychlejší Ryzen 7 5800 8 jader. Výdrž že s ním
třeba jdu na celý dopoledne rengenovat a nedostanu se k 50 %.
3. Teď ten novej, zas R7 5800, herní konfigurace (jiné ntb už asi nemají
všechny klávesy), výdrž uváděna až 9 a něco hodin a prakticky je to jako
s tím pracovním. Furmark při 100% zátěži grafiky i CPU baterku vysosne
za hodinu. (ani při tom nehučel tolik jako při diskutovaném problému)

Nevím přesně, v čem je 3 lepší než 2, ale faktem je, že Chrome je
nejsvižnější co jsem kdy viděl, a třeba u RARu mě zmátlo, že balení
plošňáků k objednání bylo okamžitý, chvíli mi trvalo, než jsem zjistil,
že jsem se neuklik, že se opravdu RARovalo:-)

PH