Re: OT Hučení počítače

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Středa Červen 29 08:29:30 CEST 2022

Antivirusem sii nepomůžete. SW, který zatěžuje PC je většinou oficiální
a z většiny případů něco hlídá respektive není přesné co vlastně
sleduje, ochrana nebo diagnostika jsou takové obecné pojmy, takže se je
vyplatí vypnout. Nejsou jasně z mého pohledu známe odesílané informace.

Dále máte sw jako Prohlížeč Edge, kde MS nechává prohlížeč v paměti i
když jej nemáte viditelně spuštěný, žere Vám minimálně paměť. Když by se
k tomu postavili takto všichni výrobci sw, tak musíte mít nekonečně RAM
paměti, což je nesmysl, není to ekonomické, energetické, eco friendly...
. V době kdy máte NVME disky... . Je to takové zneužití postavení.
Chrome to taky třeba děla, ale máte možnost vypnout zůstat v paměti u
Edge NE.

Poté máte různé ovladače či sw výrobce... Obecně pokud není nutno, tak
neinstalovat žádný software výrobce, žádné ovladače od výrobce, atp.
pokud  v tom nevidíte výhodu.

Nicméně PC/notebook si přinesete, zapnete do sítě a místo původních
např. 5-7W, které si vezme notebook v klidu si po aktualizacích Windows
bere 10-15W bez Vašeho vědomí čili nahraje tam spoustu z mého pohledu
balastu. Vždy by jste měl minimálně vědět, co se děje a to tady není.

Jirka