FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 28 07:33:54 CEST 2022

Ak robite rekonstrukciu domu ( cokolvek sekacie, buracie, prasne... ),
urcite si dajte minimalne:

1. silovy kabel niekde od hlavneho rozvadzaca niekam pod strechu (prierezy
a pocty zil po zamysleni, kde by bol menic, pokial by sa tahalo DC, atd ...
)
2. nejake signalne kable od rozvadzaca po strechu ( na meranie teploty,
ovladanie, atd ... viac zil, viac zabavy )
3. dve medene rurky v izolacii pre termiku cca 20 mm niekam od bojlera pod
strechu na pripadnu termiku. ( alebo dvojity nerez vlnovec v izolacii pre
termiku )
4. vhodne hruby vodic na PE od HUP niekam pod strechu, ktory sa vyuzije na
spojenie FV, alebo termiky s HUP mimo bleskozvodov (prierezy podla normy)

Ostatne veci sa daju spravit lokalne,potom,neskor..., ale "rozbijanie
domu", sekanie, vrtanie... je silny showstopper na ine aktivity.

Dodo

ut 28. 6. 2022 o 6:43 Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal(a):