FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Červen 28 06:43:31 CEST 2022

Čtu poctivě příspěvky všech přítomných, o ekonomice zatím nejsem
přesvědčen, zatím se mi to také jeví jako koníček, jak někteří psali.
Ale právě rekonstruuji starý dům a říkám si, když je všechno rozkopané,
jestli nepřipravit nějaké kabelové trasy od střechy do rozvaděče a
případně jestli nějak řešit ten rozvaděč, protože elektroměr mám dokonce
uvnitř domu v prvním patře. Akorát se mě do toho nechce, protože na
místní E.On mám mírně řečeno alergii. Když jsem chtěl aby přípojku 15m
zakopali do země, že připravím výkopy a oni přepojí kabel, tak mě odbyli
tím, co po nich vůbec chci, ať si připravím 100 tis. Kč atd. Ten darebák
ani nezvedl oči od stolu, nepozdravil, prostě nezájem.

Martin Hanek