FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 28 09:08:26 CEST 2022

Jestli můžu tip, tak té rekonstrukce určitě využijte.
Ale zatím netahejte nikam žádné kabely. Místo toho tam udělejte nějaké
stupačky nebo jiné kabelové trasy, kam budete moci později snadno
zatáhnout co bude potřeba.
Ideálně tak, aby byly v nehořlavém prostředí (tj. ne třeba v polystyrénu).

PL