Re: Identifikace součástky

Prichy prichy na volny.cz
Neděle Červen 26 23:28:27 CEST 2022

Děkuji.
Mrknu na to označení a změřím jestli tam vůbec něco jde. Zadavatel by
měl dostat jinou desku, tak to bude spíš jen jestli to nepůjde jednoduše
( pokud vypálili mcu, tak na to kašlu - na picy nemám nic, neznám je
atd. ).
Vůbec nejhorší je, že skoro nic nelze přečíst...zalepení nějakým
blivajzem a jak to čistil, tak nemohu moc přečíst ani nápisy.

Díky...uvidíme jak to dopadne

PS: nová deska stojí 25 e ve finále a další věc, že by měl dostat zdarma
starší funkční