OT Hučení počítače

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 27 14:17:16 CEST 2022

Dobrý den všem,

včera mi zničehonic začal šíleně hučet počítač.
Lenovo Legion, win11 pro, úplně novej.

Běží už několik dní v kuse (od doby co jsem napsal o vyřešení uspávání),
včera jsem na něm asi hodinu hrál LoLko a pak asi 10 minut potom začal
nejdčív přerušovaně (1s hů / 10s ticho) a po pár minutách přešel do
kontinuálního hučení. Intenzita neměla daleko k luxu:-) Kdybych tou
dobou (skoro 3h) spal a měl ho v pokoji, byl by to budík. CPU celou dobu
okolo 0.

Po asi 10 minutách přestal, pár minut po ukončení browseru, kde ale
většina záložek taky běžela min. den a rozhodně mezitím nepřibyla žádná
náročná, takže to s ním asi nesouvisí.

Nějaké náměty, co to je a jak tomu předejít?

Díky,
PH