Re: Identifikace součástky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červen 26 22:11:40 CEST 2022

Jen pro tvou informaci - PICy fungují od 1,8V do 5,5V, ALE ne všechny.
Podle písmena L v názvu se pozná Low Voltage (cca 1,8 až 3,3) a bez něj
je to zhruba 2,8V - 5,5V.
Píši zhruba, protože také záleží na evoluční řadě a tak dále.
Podstatné je, že pro napájení ze tří článků je docela běžné zapojit
procesor přímo na napětí článků. Samozřejmě s nějakou filtrací a tak.