FV - par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 26 21:32:23 CEST 2022

Ano, s tím souhlas.
I ten, kdo to kupuje protože teď na to má a v důchodu mu to pomůže, to
kupuje kvůli užitným vlastnostem.

Ale příměr se sedačkou podle mě za tak moc neplatí. Sedačka je spotřební
záležitost, časem ztrácí kvalitu a hodnotu.
Tak tu kupovat dlouho dopředu "na důchod" asi tak moc smysl nedává
(aspoň ne mně).
Solár ano, pokud výrobce píše, že po 30 letech bude mít stále nejmíň 80%
výkon.

PL