FV - par postrehu ze skoleni

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červen 27 14:07:41 CEST 2022

No já zase myslím, že i s tou sedačkou to tak je. Mě je 65, v 50ti, kdy
jsem slušně vydělával, jsem koupil sedačku, která tenkrát stála 82 000.
Moje je sice do rezava, ale na výstavě předváděli, jak si o zcela bílou
otřel špinavé boty a počmáral ji propiskou. Pak vzal petku s vodou,
napil se z ní, vzal kapesník, namočil ho tou vodou a za minutu cídění,
byla zcela čistá. Vypadalo to jako podvod, ale ono to opravdu funguje.
Po těch 15ti letech je jak nová. Samozřejmě po 30ti letech nevím. Ale s
tím solárem máte pravdu. Věřím, že mě přežije. I když mě přišel na 108
000 bez dotace. A ještě mám hračku.

Martin Záruba