FV - par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 25 22:52:25 CEST 2022

Při vší úctě si myslím, že tak to není.
Pokud si kupuji luxusní auto nebo kuchyňskou linku, tak si prostě kupuji
luxus a případně pohodlí. To je ta přidaná hodnota, kvůli které to kupuji.

Ale pokud si chci vybudovat solár, tak většinou je to kvůli "užitným
vlastnostem".
Případně ještě abych mohl machrovat před ostatními zbohatlíky jak jsem
moderní a zelený.
Samozřejmě jsou lidé, pro které je ochrana chroustala zahradního
důležitější než cokoli jiného, ale to asi nebude masová záležitost.

A provozovat solár rozhodně žádné pohodlí navíc nepřináší. Naopak.
Znamená se o to starat a taky plánovat. Pračku pustit přes poledne, když
zrovna svítí slunce. Případně když mám nabité baterky. Ale zase ne
tehdy, když mám baterky sice nabité, ale vím, že večer budu potřebovat
vařit na víkend a budu elektriku potřebovat pro indukční desku. Atd.

PL