FV - par postrehu ze skoleni

AZe aze na seznam.cz
Sobota Červen 25 22:16:22 CEST 2022

Nemám rád slovo návratnost. Proč se to používá jen ve spojení s FVE, s tepelnými čerpadly atd.? Proč se nevztahuje i na kuchyňské linky a sedačkiy za statisíce, když stejnou službu udělá linka z bauhaumaxu za 5 tisíc? To samé platí pro koupelny, garáže, auta atd. atd.?
Chci mít pohodu, komfort, topení bez starostí s lítáním po lese s motorovkou, klidně i elektroauto s nabíjením z FVE a občas ze sítě. Mě “návratnost” naprosto nezajímá. Kdo se tím ohání, ať bydlí v zemljance a odpojí se od elektřiny a plynu. Tím sluníčkově zeleně prospěje celé planetě a nejvíc prospěje tím, že si hodí eko-bio konopnou mašli a svoje pozůstatky uloží do ekobio kompostu...
aze

From: Jan Kuba
Sent: Saturday, June 25, 2022 10:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: FV - par postrehu ze skoleni

Tak tohle je to, na co jsem tady už dlouho čekal.
Návratnost investice. Evidentně to snad nikoho nezajímá kromě p. Labaje. Počítal...
Samozřejmě ta návratnost bude jiná, až bude cena el. energie dvojnásobná.
A taky může říznout do měniče, může někdo ukrást panely atd.
Pojištění toho celého s tí taky trochu hne...

Tady taky, spousty lidí teď staví FV, většinou starší  rodiny a důchodci. Mají úspory tak je chtějí utratit.
A když jsem se ptal na návratnost, tak nikdo neví. Dokonce jsem vyslechnul i takový názor, že je to jedno, hlavně že budou mít svojí energii
a nebudou na nikom závislí...

     Bez virů. www.avast.com