FV - par postrehu ze skoleni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 25 22:00:33 CEST 2022

Tak tohle je to, na co jsem tady už dlouho čekal.
Návratnost investice. Evidentně to snad nikoho nezajímá kromě p. Labaje.
Počítal...
Samozřejmě ta návratnost bude jiná, až bude cena el. energie dvojnásobná.
A taky může říznout do měniče, může někdo ukrást panely atd.
 Pojištění toho celého s tí taky trochu hne...

Tady taky, spousty lidí teď staví FV, většinou starší  rodiny a důchodci.
Mají úspory tak je chtějí utratit.
A když jsem se ptal na návratnost, tak nikdo neví. Dokonce jsem vyslechnul
i takový názor, že je to jedno, hlavně že budou mít svojí energii
a nebudou na nikom závislí...

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-355176260702542284_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>