FV - par postrehu ze skoleni

Sobota Červen 25 14:04:25 CEST 2022

Když mi firma garantuje, že mi dá projekt, revizní zprávu a připojí mi
to k síti, mohu pak ještě s něčím narazit, když chci dodatečně zařídit
virtuální baterii ČEZu (teda neudělá mi to firma při instalaci)?

Soused si to nechal udělat od ČEZu a říkal, že ČEZ mi určitě
nedoporučuje. Prý mu to dvakrát předělávali, aby to fungovalo jak
slibovali (nechápu, co na tom může nefungovat) a i dotaci mu spočítali
špatně. Sváděl to na to, že ČEZ nabral spoustu nových lidí.

Anděl