FV - par postrehu ze skoleni

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 25 14:22:30 CEST 2022

ano, pro CEZ muze delat "kdokoliv", tedy v aktualni situaci a nedostatku
montaznich/dodavatelskych firem to bude bida. proto plati, jednoznacne
naprosto konkretni reference od zavedene firmy. to, ze delaji pro cez
nic neznamena.
u tech papiru neporadim, bylo toho hodne a moc jsem si v tom neliboval.
   pani ze skolici firmy co tam byla pres dotace a papirovani v tom mela
celkem jasno a mela to zmaknute. vedela i o problemech s nejakyma
uzkejma sloupkama pro rozsireni mereni kam se neco nevejde atd. jsou i
rozdily v pozadovane dokumentaci mezi CEZ, EON a PRE.
bylo videt, ze je to jejich denni chleba.
snad dostanu tu prezentaci i el. podobe a pak bych nejake dalsi info co
bych z ni vycetl a ted si nepamatuji mohl pustit :-) neni to nic
tajneho, spis dobre spracovany prehled a upozorneni na mozna uskali a
tyhle info se dneska asi plati zlatem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65