FV - par postrehu ze skoleni

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 25 13:28:54 CEST 2022

s tim souhlasim. ve fronte je sposta hejlu, materialu malo, takze se bez
Vas radi obejdou :-).
pravdepodobne nemaji u CEZu konexe, coz je proste nutne. takze jim tam
psenka nepokvete.
tohle je proste dotacni "byznys" a tak je na to potreba pohlizet. navic
  ted, po umele(ve smyslu politiky, nejen zelena si to zada) vyvolanou
hysterii a poptavkou jde jakakoliv odbornost, logika a ekonomika
stranou. pokud nekdy ve FV byznyse vubec byla.
je i pravdepodobne, ze po aktualnich veletocich s cenama, i tech co nas
do budoucna cekaji, si clovek nebude mit sanci overit, jestli na FV
prodelal nebo vydelal. proste to nepujde spocitat a kazdemu
propagujicimu zeleno_mozku to bude vyhovat.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín