RE: OT: Vypínač sekačky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červen 22 15:51:35 CEST 2022

Chce to značku sekačky, díly většinou jsou, jenom najít tu správnou firmu.
Někdy je levnější a rychlejší eBay (zkušenost s díly na wapku Karcher).

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Wednesday, June 22, 2022 3:12 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Vypínač sekačky

Když se tady objeví porucha myčky, tak je to obvykle spojeno nějakou hláškou
Exxx. V mém případě se jedná o malou elektrickou sekačku a tak to pouze
vyvolalo hlášku manželky, že "něco se po ....". A opravdu, praskla ovládací
páčka vypínače. Slepit se to nedá a nápad, že koupíme novou a z ní páčku
přemontujeme mi nebyl schválen. A tak se ptám, jestli někdo řešil a byl
úspěšný? Je mi jasné, že co výrobce a typ, tak je to jinak. Tak bych uvítal
i nápad, který bude vyžadovat nějakou manuální zručnost. Nebo odkaz, kde se
dají koupit i pro tento sortiment náhradní díly.
Král