OT: Vypínač sekačky

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Červen 22 15:11:54 CEST 2022

Když se tady objeví porucha myčky, tak je to obvykle spojeno nějakou hláškou Exxx. V mém případě se jedná o malou elektrickou sekačku a tak to pouze vyvolalo hlášku manželky, že "něco se po ....". A opravdu, praskla ovládací páčka vypínače. Slepit se to nedá a nápad, že koupíme novou a z ní páčku přemontujeme mi nebyl schválen. A tak se ptám, jestli někdo řešil a byl úspěšný? Je mi jasné, že co výrobce a typ, tak je to jinak. Tak bych uvítal i nápad, který bude vyžadovat nějakou manuální zručnost. Nebo odkaz, kde se dají koupit i pro tento sortiment náhradní díly.
Král