Re: OT: Vypínač sekačky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 22 16:13:47 CEST 2022

Naprosto netuším, jak zrovna tahle ovládací páčka vypadá.
Ale můj oblíbený postup při ulomení něčeho obtížně nahraditelného je kus
ocelové kulatiny, nit a epoxidové lepidlo.

Z kulatiny vhodného průměru se uřízne vhodně dlouhý kus.
Ten se případně vytvaruje podle tvaru páčky. Je-li to nutné, jde do
původní páčky udělat drážka a kulatinu tam částečně zanořit.
U plastu by se tam dal i zatavit po nahřátí té kulatiny.

Pak se nití obalí ta sestava páčka+kulatina. Pěkně závit vedle závitu.
Následně se to zaleje tím epoxidovým lepidlem. To udělá pěkný povrch a
samozřejmě zabrání pohybu té niti. Funguje to i když je třeba ten
původoní materiál nelepitelný, protože to drží na té niti a oceli.
Výsledek je (při trochu pečlivé práci) docela pěkný. A většinou
mnohonásobně pevnější než původní originální plastový díl.

PL