Re: Hybridní měnič na síť

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červen 20 17:20:40 CEST 2022

Dobrý den

Tak já mám teď krátce Axperta a ten je dělanej na napětí baterek 48V
plus mínus nějaký volty. Má dva stringy s max napětím 450V. Myslím, že
na poměru napětí baterek a stringu nezáleží. Na vodičích stringu může
být síťové napětí proti zemi, na baterkách nic není. To jsem měřil a nic
tam nebylo ani mne to nekoplo.

S.P.