Re: Hybridní měnič na síť

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Červen 20 17:26:02 CEST 2022

Nesedí to úplně, uvedl jsem to zjednodušeně, vím že i těch druhů
vysokofrekvenčních zapojení je povícero, je takový můj soukromý pohled
na generace střídačů. Vámi popisovaný odpovídá té poslední generaci.

Jelikož musí být osazen jistič typu B, předpokládám, že rozvodné závody
mají špatné zkušenosti s proraženým měničem a DC se dostávalo do sítě.
Takže někdo to zřejmě dělá.

Jestli jste se dohrabal k nějakým zajjímavým zapojením, tak je sem
můžete dát.