Zase tlak v pneu

Pátek Červen 17 10:17:11 CEST 2022

pá 17. 6. 2022 v 9:59 odesílatel Šerých Jakub <Serych na panska.cz> napsal:

> Nekupoval by som to z 3 dovodov:
>
> 1. Merace  su vonkajsie, poskodenie alebo kradez je pravdepodobna
>
> Na jednu stranu máte pravdu, ale na druhou, který zloděj bude hledat divné
> větší čepičky na ventilkách? A k čemu mu to bude, když to ukradne?

Spíš nějaký vtipálek nebo vandal. Někdo si dává alu čepičky s logem výrobce
auta, prostě tunning, přitom taková blbost... a aby mu to neukradli,
utahuje to sikovkama, takže to pak v servisu vyhoděj i s ventilkem, protože
to pak už nepovolej :-)

Jako přínos tu je, přišel jsem o pneumatiku, protože jsem si nevšiml, že
uchází (pravé zadní kolo) a už byla ošmajdaná, když jsem si toho všimnul.
Kupoval jsem pak dvě nové, aby byly na nápravě stejné a stály samozřejmě
víc než 900. Občas to chce obejít auto a kouknout se na kola nebo rovnou
změřit.

P.K.