Zase tlak v pneu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 17 09:59:41 CEST 2022

Trochu víc jsem to zkoumal a ... v textu:

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Friday, June 17, 2022 9:07 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Zase tlak v pneu

DD,

Nekupoval by som to z 3 dovodov:

1. Merace  su vonkajsie, poskodenie alebo kradez je pravdepodobna

Na jednu stranu máte pravdu, ale na druhou, který zloděj bude hledat divné větší čepičky na ventilkách? A k čemu mu to bude, když to ukradne?

2. Klasicke merace maju ovela vacsiu bateriu takze vydrz je ratam 5-10 krat nizsia

    cize vydrzia tak priblizne 2 roky max.

Baterka vyměnitelná, výdrž píší 3 roky.

3. Na to aby merali, musia tlacit na pin ventilu takze tazko povedat ako su tesne

     resp. ako budu tesnit po par odsrobovaniach / nasrobovaniach

Ano, to byl můj základní původní dotaz. Asi do toho půjdu, však to tlak bude měřit, tak uvidím, kdyby to ucházelo...

Ale ako hracka za tie peniaze sa mi to paci. Mozno by som si to dal na bycikel keby ta jednotka bola mensia :)

Tak tak, za ty peníze... Existuje verze na motorku s malým displejem, takže ta by se dala na kolo použít.

j.