Zase tlak v pneu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 17 10:33:17 CEST 2022

{mail obsahuje odpověď vhodnou při pátku, je nutno číst s nadhledem}

Dne 17.6.2022 v 9:59 Šerých Jakub napsal(a):
> 1. Merace  su vonkajsie, poskodenie alebo kradez je pravdepodobna
>
> Na jednu stranu máte pravdu, ale na druhou, který zloděj bude hledat
> divné větší čepičky na ventilkách? A k čemu mu to bude, když to ukradne?

Ten, kdo si přečte to instructables na které jsem odkazoval minule, tam
byl popis protokolu a jak ho číst pomocí nějakého ESP nebo jiného BLE
jako arduina :)
https://www.instructables.com/BLE-Direct-Tire-Pressure-Monitoring-System-TPMS-Di/

... se utěsní vteřiňákem :)

P.S.: Tohle je mazec