Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 17 09:44:24 CEST 2022

Zkuste servis v Praze na Hájích CZC, kdyžtak tam pro to zaskočím, není
problém.
Viděl jsem tam před časem v servisu plnou velkou bednu těchto ale moc
ochotní nebyli.
Když jsem řekl že to koupím všechno tak na mne koukali jako na blázna.
Ale to já jsem o tom žádná.
Koupil jsem kdysi za dva tisíce novou bednu od HP8400 a musel jsem to
vzadu vyříznout.
Chlapík jich inzeroval asi 20ks a když jsem chtěl další a že vezmu
všechny tak brzdil a že už nejsou.
No, poznám na hlase že mi někdo lže. Asi to nebylo košer.
Byl to bazar a tak . . .  no
J. Polívka