Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

Pátek Červen 17 09:35:17 CEST 2022

Chápu, taky jsem puntíčkář. Ale když to není vidět, funkce převažuje nad
designem.

Nemyslel jsem vyrábět celý bracket, ale jen tu část, co chybí do full
profile. Pak už to jen spojit: pájením, šroubováním, fanšmejkr to
může svařit céóčkem, přebrousit a hodit do laku :-)

P.K.