Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 17 16:14:38 CEST 2022

Jenom se zeptám. Funguje vám ta sí»ovka dobře? Já s ní mám problémy ve
spojení s nvidia grafikou. Systém nenabootuje hned na začátku se to rafne.
problémů. Nakonec jsem jí vyndal námi někde v krabici. Nejspíą jí pustím do
světa. Takľe by ten plech chyběl.