Re: OT: PDF prohlížeč s maximální plochou

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Červen 8 16:09:14 CEST 2022

Tak do něčeho takového sahat jsem se ještě neopovážil. Byl mi privátně
doporučen linuxový Okular, je i v MS storu pro wokna. Až na to že jsem
mu hned první ránou nějak divně rozbil menu ale dělá přesně to co
potřebuji. Akorát nechápu proč je u každého softu ho nutné konfigurovat
aby byl použitelný. Ale tím se asi odlišuje jabko od woken.

JL.