Re: OT: PDF prohlížeč s maximální plochou

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červen 8 15:27:26 CEST 2022

Zdravím,
zjistil jsem, že pokud potřebuji speciální vlastnosti programu, je lepší
si ho napsat sám. Většinou stačí lehce upravit nějaký příklad. Protože
dělám dost v Qt, zkoušel jsem hledat - vlastní třídu pdf prohlížeče
obsahuje Qt od verze 5.15, nicméně jsem našel
https://launchpad.net/qpdfview/+download, což funguje už od Qt4, na
druhou stranu potřebuje dost externích knihoven (v Linuxu bez problémů).
Tento program ale už obsahuje asi vše, co od něj chcete, možná by šlo
odstranit horní lištu nástrojů (lze to ovládat klávesovými zkratkami
nebo přes roletové menu), zabírá ale jen cca 50 px a stejně pokud máte
otevřeno víc záložek, tak bude nahoře nějaké mrtvé místo.
Je to zatím asi nejpropracovanější prohlížeč pdf, na jaký jsem zatím v
opensource světě narazil, takže díky za námět.

Mrazík