Re: Kicad6, neštěstí pokračuje

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Červen 5 00:46:52 CEST 2022

To fakt vymejšleli v Africe.

Mě se to ale na Bcu propojilo a to jsem to maloval určitě z Fcu. Teď
jsem vyzkoušel pro autory nelogickou situaci, kdy mám na obou vrstvách
GND a propojilo se to a to jsem to tam dokonce měl na vrstvě pasty...

Balu, měl bys jim tam třísknutím do vlnovodu naznačit, že ten
programátor, který dělal pětku, by měl dělat i další verze.