Re: Kicad6, neštěstí pokračuje

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Červen 5 10:45:32 CEST 2022

Já to chování při vytváření prokovu považuji za naprosto logické, jen
prostě zapomněli v seznamu možností připojení prokovu na poslední krok,
tedy připojit k jediné rozlité ploše, co je na daném místě k dispozici.

Obecně to není žádná velká katastrofa, ale nadšen teda nejsem:
- Je super, že udělali systematizaci, aby editory nebyly úplně zbytečně
každej jinej. Jenže to přehnali. Takže třeba ve schematu není žádná
možnost kopírovat jednoduchým způsobem, jako se to dřív dělalo přes C.
Nebo jsem ji aspoň nenašel.
- Je super, že udělali možnosti filtrování selekce, ale zároveň
odstraněním dotazu při nejasném výběru způsobili, že ten filtr, kterej
dřív byl v situaci "občas by se hodilo", je nutné často používat.

Obávám se, kolik takových "Je super, ... ale ..." ještě najdu.

PH