Re: Kicad6, neštěstí pokračuje

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 4 23:53:13 CEST 2022

Když je od začátku rozlito na F, tak tam ta plocha zakrývá nové spoje,
takže ji musím pořád refreshovat. Celkově mi tedy přijde míň práce
nejdřív dávat jen prokovy do míst, kde by nakonec stejně byly, takže
požerou dlouhý nezapojený spoje od GND a až na konci rozlejt i nahoře a
ještě případně dorovnat ty prokovy.

PH