OT Rekonstrukce koupelny

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Červen 2 17:29:12 CEST 2022

Take jsem stare sundaval SDSkou, ale kdybych musel a puvodni obklad opravdu drzel,
tak s timto se dela dobre a drzi to pekne:
https://www.hornbach.cz/p/baumit-kontaktni-mustek-superprimer-5kg/10463182/
Za hodinu po natreni lze lepit.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jiří Majzlík Nemeček
  Komu: hw-list na list.hw.cz
  Odesláno: 31. května 2022 17:29
  Předmět: Re: OT Rekonstrukce koupelny

  Na hladké podklady se musí použít "adhezní můstek", pak můžete lepit třeba na sklo, kovy, nebo hlazený beton úplně bez problému.

  Osobně bych taky doporučil sundání starých obkladů, ale už jsem taky viděl, že původní obklad držel tak fest, že rozumným úsilím prostě sundat nešel. Nový se nalepil přes něj (s tím můstkem samozřejmě) a dodnes je vše OK.

  JMN