Doporučte hloupou paměť

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 14:57:51 CEST 2022

Dobrý den všem,

chtěl bych na kroužku dělat b ezprocesorový programovatelný blikátko.
Dá se to udělat na X způsobů, nejjednodušší je několik posuvných
registrů zapojených dokola, 2. mkísto má paralelní RAMka a čítač.

No a myslel jsem si, že když místo paralelní RAM dám EEPROM se stejným
pinoutem, půjde to taky... jenže oni mrchy maj ochrany proti "accidental
write", takže nejsložitější část by byl sekvencer na write enable.

Zatím nejlíp mi vyšly nějaký I2C eeprom.

Otázky:
1. Doporučte prosím paralelní EEPROM, nebo flash, která je hloupá a nemá
"accidental write protect"
2. Doporučte prosím I2C EEPROM s co nejdelší stránkou, kterou lze zapsat
bez zadání další adresy.

Díky,
PH