OT Rekonstrukce koupelny

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červen 7 00:45:09 CEST 2022

Jen moje drobne zkusenosti:

opravdu drzel,
tak s timto se dela dobre a drzi to pekne:
https://www.hornbach.cz/p/baumit-kontaktni-mustek-superprimer-5kg/10463182/
Za hodinu po natreni lze lepit.

Dobre zkusenosti mam s MUREXIN Zaklad Supergrund D4 1 kg (adhezni mustek
rychly)

zatáhne tak asi tak natřikrát.

Na to je o hodne lepsi pouzit "slehany tmel". Zarovnaval jsem s tim
predevsim spary na strope (a to jsou dilatacky v podstate 3x3 cm). Vyplni se
to jednou a jde se od toho - nepropada se to a je to nanasitelne v tluste
vrstve,  a spousta dalsich nej. Jen kdyz jsem to vzal na krame do ruky, tak
první dojem byl, ze ten kybicek zapomeli naplni a je prazdny. Delalo se s
nim perfektne a stuk co se na tom delal (bez perlinky...) je dodnes v
perfektnim stavu bez jedineho naznaku prasklin.

Radek (benedikt2hw.cz)