Re: OT Když je ultrazoom opravdu ultra

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:37:14 CEST 2022

No lehký stativ. Co je ke stativu potřeba je pytel úměrný velikosti.
Nasbíráte v okolí kameny a zavěsíte pod stativ. Bývá tam i háček.
V nouzi jsem použil i v Bauhausu koupený se světly. Takový žlutý. Celkem
prostá trojnožka.
Původně měl sloužit jen pro naše světla ale nakonec posloužil i jako
stativ pro další kamču.
Foto Škoda můžu doporučit ale moje zkušenosti jsou již letité.
Chce to ale osobní návštěvu protože né vše mají vystavené a už vůbec né
na netu.
Já tehdy sháněl promítací plátna a ejhle u Škody ze skladu po 150 Kč :-)
Jednou jsem narazil v Praze Nuslích v bazaru na geodetický, stabilní a
velikost mi nevadila.
Když jsem se vrátil za hodinu tak mi ho už nechtěl prodat. Myslel si asi
že jsem policista.
Evidentně to asi byla čórka o tom žádná ale byl pěkný za pár kaček.
No je to už taky nějaký pátek a já zřejmě nepoužil ten správný slang ač
jsem se ob tři ulice vedle narodil.
Hezký den,
Jindra Polívka