Re: OT Když je ultrazoom opravdu ultra

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 28 09:35:50 CEST 2022

Je stativ a stativ. Záleží co od toho chcete. Pokud má být lehký a stabilní
tak to bude za hodně moc peněz. Takové ty pseudo stativy např. od Hamy jsou
opravdu na nic všechno na nich pruží, ohýbá se, je to jen taková hračka. Já
jsem před lety kupoval nějaký starší stativ od firmy Benro. U Foto škody v
Praze. Prodával mi ho tam nějaký chlapík a když ho rozložil tak na něj
normálně vylezl a pověsil se se nahoře rukama za tu hlavu.